مصاحبه آرشیو خبر ها
نمی شود تجربه داوری مانند روکی را زیر سوال برد

نمی شود تجربه داوری مانند روکی را زیر سوال برد

جیانلوئیجی بوفون ، کاپیتان تیم یوونتوس ، پس از پیروزی روز گذشته تیمش در برابر رم به صحبت های رودی گارسیا و فرانچسکو توتی مبنی بر مردود بودن دو پنالتی یووه و همچنین قرار داشتن آرتورو ویدال در جلوی دید لوکاس اسکوروپسکی ، دروازه بان تیم رم ، در هنگام به ثمر رسیدن گل سوم یوونتوس واکنش نشان داد و اعلام کرد که اینگونه انتقاد ها به داور با تجربه ای مانند روکی جوانمردانه نیست :

 

" بازی درخشانی بود ، دیداری با بسیاری از اوج و فرود های شگفت انگیز.

 

مانند بازی های گذشته ، موقعیت ها و احتمالاتی برای رم و یووه وجود داشت ، این چنین رقابت های فشرده ای بیش از حد و اندازه تنش دارند و از حد یک بازی عادی فراتر می روند. هنگامی که داور چند ثانیه برای فکر کردن فرصت دارد به این معنی نیست که تصمیم اشتباهی برای کسی گرفته است ، بلکه می خواهد که کمتر اشتباه کند.وقتی شما بیش از به اشتباه بودن یک تصمیم فکر کنید باعث ناهنجاری خواهد شد و اینگونه تصمیم گیری در فوتبال نیست و در سایر ورزش ها رایج است.

 

این واضح است که آنها نسبت به آخرین دیداری که در المپیک رم در فصل گذشته به مصافشان رفتیم قدرتمند تر شده اند. این یک فصل تازه است و آنها مسلماً بهتر هستند. ما این را امشب نظاره گر بودیم.

 

رم ذهنیت متفاوتی را به نمایش گذاشت. با اتکا به سخت کوشی و تجربه شان آنها بسیار قدرتمند شده اند. هیچ جای تعجبی نیست که فاصله خود را با ما کاهش داده اند."

 

روکی یکی از پر اشتباهان هفته؟

 

"نمی دانم ، من عملکرد داوران را در طول هفته دنبال نمی کنم. به نظرم شما نمی توانید توانایی داوری با تجربه ای همانند روکی را زیر سوال ببرید.

عقیده دارم که دیگر زمانی برای قضاوت بین ما و رم وجود ندارد."

 

اما شما بوسیله ایلاریا (دی آمیکو) از اطلاعات با خبرید؟

 

"بله ، راجب مسائلی غیر از زندگی خصوصی نیز صحبت می کنیم (می خندد).


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: